wtorek, 23 lipca 2013

Happy Birthday Slash!



Wszystkiego najlepszego dla Slasha!
Wiadomo, że on tego nie zobaczy, ale zrobiłyśmy dla niego ciastko(z przepisu od dziewczyn z http://out-of-my-own.blogspot.com/ :D)szkoda, że nie może go zjeść, ale może to i dobrze bo wyszło nam trochę za gorzkie(ale ładne, prawda?) życzymy mu wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia, aby jeszcze długo dla nas grał, dużo nowych Gibsonów, ale żeby nie zapomniał o starych, bo będzie im smutno i żeby żona zrobiła mu lepsze ciastko, a jego dzieci nie były tak głupie jak my :D

5 komentarzy:

  1. I głupie jak ja :D. Wyślijcie mi pocztą te ciasto, bo narobiłyście mi smaka :D.
    Tak, Gibsony są zajebiste.
    Dołączam się do życzeń :).

    OdpowiedzUsuń
  2. zeżarłyśmy je po połowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiktoria stwierdziła, że Gunsi na Waszym tle nie moją oczów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdarza się
      Slash się obraził, bo teraz nie tylko on nie ma oczu

      Usuń
  4. Moje ciacho *.*
    Jak ostatnio "piekłam" to się mi spaliło i w ogóle umarło :c

    OdpowiedzUsuń