czwartek, 31 lipca 2014

Do wszystkich czytelników



Do wszystkich czytelników... Porwaliśmy je! Porwaliśmy je!... Steven! Nie przeszkadzaj! Ekhem.. No więc tak Fiery i Fly zostały porwane przez nas... nie możemy wam zdradzić naszych imion. Porwaliśmy te baby bo wypisują same... Prawdę prawdę i tylko prawdę!... Slash, odejdź! Same brednie! Włamaliśmy się na ich bloga żeby wam to powiedzieć, ale ci idioci ciągle piszą po mojej kartce. Tak to o was! Znaczy nie o was... O nich... Przestańcie mi czytać przez ramię! Ja tu próbuję pisać list z pogróżkami. W każdym razie porwaliśmy je i nie puścimy dopóki nie napiszą rozdziału, w którym nie będzie tylu kłamstw, a w zasadzie dopóki te kłamstwa nie będą lepsze. Ehh... biedne baby straciły natchnienie, ale jak spędzą trochę czasu z nami to na pewno je odzyskają...
Pozdrawiam 
Axl :)

Idiota -.-

Tak, Izzy też pozdrawia... 

2 komentarze:

  1. Porwali Was??!!
    Ojejku, nie jedz tego musu, tylko pisz...
    No!
    ~ Wera

    Tak, dzisiaj piszemy razem i dostałam dwa razy gumą mambą w łeb :(
    Nie macie natchnienia?
    Oby Gunsi Wam je przywrócili (to znaczy, wcale nie wiemy, że to oni).
    Dodasz coś, lumpie?

    Ty jesteś lumpie... Znaczy lumpem!
    Życzę powodzenia z chłopami i szybkiego powrotu!
    ~ Wera

    No to ja też życzę tego samego.
    Przekażcie Izzy'emu, że go kocham <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Aloha, wracajcie szybko!
    Niech Was oddadzą i niech powróci do Was wena.
    A tym czasem, coś czego raczej nikt nie lubi...
    Nominacje!!!

    http://just-a-little-patience.blogspot.com/2014/08/i-dont-want-to-miss-thing-16-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń