sobota, 31 maja 2014

Versatile Blogger Award (czyli znowu straszne VBA)

Bardzo dziękujemy Faith and Hope oraz Vii za nominację, ale na rogaliki przysięgamy... zemścimy się...







Zasady:

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. Pokazać nagrodę "Versatle Blogger Award",
3. Ujawnić siedem faktów o sobie,
4. Nominować 15 blogów (15?! D:),
5. Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.




Siedem złowieszczych faktów o każdej z nas:

1. W domu mam sześć storczyków o imionach: Klaudiusz - Cezar, Lord Voldemort, Lewis (czyt. Luis), Zdzisław oraz dziewczynki Filemonnia i Herman.
    Na drugie imię mam Danusia.

2. Dzisiaj nauczyłam się mniej lub bardziej efektownie rozkładać wachlarz.
    Kocham marabuty i wszelkie pisklęta.

3. Nie możemy jechać na wakacje chociaż jesteśmy już pełnoletnie, a to wszystko przez pewne okoliczności -_-
    Kiedyś tańczyłam foxtrota(?) z pluszowym psem Fiery o imieniu  Max (znaczy ten pies ma tak na imię i świetnie tańczy). Było to niezapomniane przeżycie, którego nigdy nie zapomnę.

4. Mój chłopak boi się moich sukienek, choć nie wie co to jest...
   Uważam, że Vi ma piękne oczy. Bo ma. A Trish jest Duffem, ale Duff to mój zaginiony mąż, który uciekł z Jamesem na zjazd blondynek i nie wchodzą już na gg.

5.  Piję owocową herbatę i nie wiem co mówić
     Mój pluszowy koń ma na imię Severus.

6. Potrafię się śmiać niczym Mistrz Beatka chyba, że już się odumiałam... :(
    Nie lubię szóstek.

7. Dlaczego to musi być takie trudne? Znam prawdziwego wróżka, ma na imię Roman i jest trochę przerażający czasami kradnie ludziom herbatę, ale jest bardzo miły.
    Przytulałam marchewki z twarzami w Ikei. Są takie uśmiechnięte. :D Chcę taką i nie zamierzam wyrastać z pluszaków. Nigdy... (dopowiedziane mhrocznie)


Nominowane blogi (nie umiemy nominować 15):


Trish  



Neverending 

stoooooooooryyyyyyyyyyyyyyyy...

łałałałałałałałałałała!!!


4 komentarze:

  1. Czy ta zemsta będzie boleć? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo :)
    Jak zwykle Ziemniaka w domu nie ma :( I muszę sama wszystko robić, a tak jest smutno.
    Złowieszczy śmiech zawsze dobry. Ja się tak śmieje co chwile.
    Musze się jeszcze z Weroniką skonsultować na temat nominacji, ale to jak wróci...Hyy! A jak chomika kupi?
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. I teraz będę się bawiła, swoją drogą to i tak nie mam co robić ani kogo nominować xD
    Kocham was i was zjem jak tylko spotkam xD
    PS. Też kocham pluszaki i podobne słodziutkie rzeczy D:

    OdpowiedzUsuń